Namnsdagar

Elliot har ju ingen namnsdag i almenackan men enligt www.svenskanamn.se så har han namnsdag den 17 januari! Vilket betyder att vi precis har missat hans namnsdag! :)

Enligt samma sida ska Nelli ha namnsdag den 6 Juli, så jag skriver de hrä också så jag kan komma ihåg ifall vi nu har en Nelli i magen!

Enligt scb.se;
Det finns 230 kvinnor som har förnamnet Nelli. Av dessa har 207 namnet Nelli som tilltalsnamn.
Det finns 4040 män som har förnamnet Elliot. Av dessa har 3075 namnet Elliot som tilltalsnamn.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

där jag såg att devin nyss hade o vilde har i juni tror jag

2010-01-25 @ 19:04:58
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul :) Det där måste jag kolla upp med Astrids namn också, roligt att veta!



Ha en fin dag, kram Jenny

2010-01-26 @ 09:46:43
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: lisette

jag läser, men skriver inte... ;)



nelli heter faktiskt en flicka på lokes dagis. ville bara säga det. =)

2010-01-27 @ 19:37:13

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0