Måndag

I morse vaknade elliot 4! Och han skulle då INTE somna om i sin säng. Han fick komma min till oss för ibland är de bara inte tid för att ta en fajt..  han va skitarg i våran säng också ett tag men sen blev han bara tvärtyst och somnade väl tillslut.. Dock gjorde INTE jag det.. halv sju ringde Henkes klockan och Elliot vaknade. Blev lite upprörd och sa att jag skulle tända lampan så vi tände lampan. Då la han sig ner igen på sin kudde och ja.. han somnade igen..han va så trött att han inte kunde hålla ögonen öppna! Dags då när vi skulle gå upp! Dock snoozade Henke flertalet gånger och varje gång de ringde öppnade E ena ögat och sen somnade igen. ;)
Till slut fick vi upp honom men han va trött, och så skulle han ju till dagis till frukost för första gången och de kunde han inte heller förstå! han ville ju ha frulle! ;D Han fick nyponsoppa men ville ju ha smörgås o grejer.. men jag "lurade" honom lite så jag fick ut honom i hallen och på med kläder och overall :)

Får väl höra nu nrä jag hämtar hur de gick men jag tror inte de va nå problem :)

Jag somnade till en stund på fm och de är ju både bra o dåligt.. jag har ju sååå svårt för att komma igång igen när jag sover påd agen.. de är ooomöjligt!

Nu ska jag klä mig och snart gå och hämta Elliot.. Dessutom har jag en telefontid till FK 13.30.. så jag måste ringa medans jag hasar mej till dagis.. och hoppas han intre vill prata för mycket med mig.. ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

ja det är sjukt så fort tiden går nu, sista tiden under en graviditet brukar ju gå rätt segt men här flyger veckorna förbi :)

2010-01-18 @ 16:33:01
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0