kul

Jag skrev ett inlägg i går fm, men nu när jag kollar så finns de inget.. Skit också.. jaja.. ingen som lider av de ;) Mer än ni som vill läsa!

Jag skrev att Elliot vaknade halv 8 (igår) och att de började bli bättre även på morgonen. Eftersom han när han krånglat vid läggning inte sovit så länge heller utan vaknat 6-6.30.. Men idag å andra sidan så vaknade han 6 igen ;D
Men iallafall.. de har gått åt rätt håll.

Igår em tiggde vi skjuts av mormor till mamma Carina o Ludvig och dit kom också 8 andra mammor o barn i samma ålder (några månader äldre, Elliot är yngst) för lite julgransplundring/fika/klappbyte.
De va längesen vi träffade dom alla och vi hade superskoj! Elliot tyckte de va superskoj att få leka med massa kompisar igen. ;) Han har inte lekt med så många nu under julen, mest för att vi inte hunnit så känns de som.. Fick lite ångest när jag kom på de här om dagen, men de verkar inte gått nån jättenöd på Elliot även om han stormtrivdes med alla kompisar omkring sig!
Vi fikade lite och bytte julklappar, Elliot fick en film med Kalle Anka och han vet varken vad en film är eller vem Kalle Anka är så han va inte så impad. Men däremot så fick Freja en liten lastbil "FAFFAS BIIIL", som Elliot INTE kunde slita ögonen ifrån. Till slut fick han låna den av Freja och släppte den inte ;) Sen märkte vi efter ett tag att Freja höll stenhårt i filmen också.. Så vi gjorde ett byte. ;) Elliot va mycket nöjd när han fick ta med sig lastbilen hem!

Vid halv 18 kom mormor och hämtade oss igen och vi åkte hem och vi åt lite mat och nattade Elliot innan jag gick över till Alex för att umgås o ha skoj. :)
Alex kompis Lina kom, och Marie såklart! :D Lina har BF nån vecka efter mig så de är lite skoj. SKa se om jag får fatt i henne på facebook eller så för de skulle vara kul att hålla sig uppdaterad. Vem vet, vi kasnke slåss på bb om ett tag. ;)
Vi åt ialalfall massa gott, doppade morötter, gurka o tacochips i goda dipper och så spelade vi monopol hela kvällen!
När jag åkte ut som nummer 2 var klockan 00 och jag vilkle verkligen vänta kvar och se vem som skulle vinna, men efter några ROLIGA om än väldigt jobbiga timmar på en köksstol så pallade jag inte mer.. så jag avvek mot hemmet nöjd och glad med smärta.. ;)

De kändes i morse när jag skulle ur sängen att de inte va de smartaste ja gjort, men va fan.. jag får skylla mig själv och ta de.. MÅSTE ju roa mig själv också.

I morgon går vi in i  v.33 och de är bara 3-4 dagar kvar till UL (beror på hur man räknar)! Ska bli så spännande att se våran bebis igen och framförallt få ett besked på hur de ser ut med moderkakan.


Bilder kommer senare idag också på alla busungarna! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0