Gott nytt?

Ja, jag hoppas att Elliots sovvanor han har nu och haft några dagar inte är nått nytt för 2010.
Trots att han kom i säng 20 igår, alltså 1½h senare än vanligt så skulle han upp strax efter 6..
Hans "normala" tider han brukar ha är ju 18.30-7.30 och de är sååå mycket bättre.. Speciellt en dag som denna när man är allt annat än pigg..

Henkes en kp
ompis va här i går kväll och vi käkade tacos och kollade på småkronorna på tv, och senare spelade vi bondespelet tills de nya året gjorde entre och en bit efter de också.
Elliot vakande inte ens till när raketerna började vina i luften.
Vi kom i säng vi 2-2.30 och ja 06 va de bara att kliva upp och hämta ungen...

Just nu sitter jag och väntar på att Henke ska vakna så att jag själv får dimpa ner i säng för jag är sååå trött.. Och dessutom snuvig och knasig i halsen.. BLÄ på de nya året! Hoppaps de blir bättre! ;D

Det rä iallaffall fint ute.. Snön dalar saaaakta ner på backen.. Får se hur de ser ut på em omvi går ut en sväng.., Får se hur vi alla mår till att börja med.. Elliot är pigg som vanigt med snorig än.. men de kan han ju å andra sidan vara tills nästa år om de vill sig illa ;D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Svar: Den är väldigt liten för att vara storlek 92, den är mer som en 80/86 kanske.

2010-01-01 @ 14:39:57
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Mellis

GOTT NYTT ÅR!!! WOOOHOOO



Jag är med i en tävling hos http://lifeoflucke.blogg.se/ om att bli "årets nykomling" så snälla, snälla, rösta på mig! Jag länkar alla som gör de, jag svär! jag är nr 9

2010-01-01 @ 14:51:32
URL: http://mellblomman.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0