God morgon!

BÄsta natten på BRA länge!
Det som har gjort natten är för de första att jag väl SOMNADE ganska så fort! Hurra!
Jag har vaknat nog en gång i timmen , men skillnaden på en bra och en dålig natt är just förmågan att kunna somna om relativt snabbt, och inatt har jag somnat om fort dom flesta uppvaken.. Och sen sov Elliot till strax innan sju (tack) så i jämföresle så är jag utvilad idag.. men ja.. riktigt så känns de inte ;D

Idag hade jag en plan på att åka till stan med Linnea på en lunch i första hand och sen lite kikande såklart.
Men Moa är ju sjuk och såklart så fick pappa Sebbe jobba dag idag som han annars inte skulle.. Så Linnea lär väl vara hemma med Moa.. Funderade en stund på om jag skulle åkt ner själv bara för att komma ut.. men jag tror jag väntar till Torsdag eller Fredag med förhoppning på att Linnea kan haka på då. :)

Så idag är planerna att plocka ner den förbannade julen helt och hållet.. eller iallafall så mycket som jag orkar.. Skulle ju behöva stryka en del gardiner och de är väl de som är skitdrygt.. och sen upp o klättra för att ta ner o sätta upp..
Men Elliot ska som sagt bli hämtad av farmor idag så jag har lite tid på mig iallafall..

Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

ja det är faktiskt lite roligt att ha bebisen i magen på bf dagen eftersom att jag inte fick ha det förra gången ;) är inte alls så trött på att vara gravid som jag var första gången heller, då ville jag bara ha uuut bebisen men nu har man lite annat att tänka på.

2010-01-26 @ 10:19:46
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0