Fredagsmys??

I går skulle vi ha åkt till badhuset med mamma Linnea o Moa, men Moa va lite sliten så vi stannade hemma och de va nog tur de.. Jag var fortfarande rätt sliten efter Sthlms-trippen.. Så igår var vi bara hemma och slöade och lekte och mös.
Tror de blir en liknande dag idag.. har inga planer alls och pappan börjar jobba kl.12. Så em blir vi ensamma också.
Vi får se om vi hittar på nått på em, typ busborgen.. men vi avvaktar och ser hur dagen blir.

På måndag är de vardag igen. Elliot ska till dagis och de uppskattar nog båda han och jag. Jag för att de har blivit vääldigt jobbigt nu med fogarna och allt sånt skit, och ja jag erkänner de med gråten i halsen; Jag fungerar inte som mamma! Jag kan inte göra de som Elliot vill att jag ska göra; sitta på golvet och leka, springa hit o dit och sen dit o hit.. Jag mår skit över de, men får inse att de itne finns nått att göra åt det.. Jag LÄNGTAR tills jag kan komma upp ur sängen eller soffan bara så där! STUDSA upp och leka med mitt barn!
Elliot älskar sitt dagis och jag tror han kommer bli överlycklig över att komma tillbaks dit på måndag! Leka med alla leksaker och med alla vänner!

Bara 59 dagar kvar tills jag blir människa igen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0