Fredagsbus

Elliot sov länge och väl här!  Skönt för min del ;)

Men vi har lagt ner de där med att gå ut.. Elliot kommer protestera på en gång, och då blir de inte alls kul.. Vi får hoppas de blir lite mildare väder snart så vi kan vara ute och busa!

Funderar på om vi ska ta och bada en stund efter mellis, men de va längesen som jag badade MED Elliot.. De har blivit pappan på senaste som gjort de.. Får väl göra ett försök ;) Vet  inte om vi får plats när magen är i vägen också ;)

Eller så får han bada själv efter maten som vanligt och sen kan jag bada själv när jag lagt Elliot för kvällen!

I morgon ska vi på julgransplundring/fika med en grupp från familjliv. Vi har träffats sen vi var gravida ihop och tyvärr men ganska självklart blir de inte alls lika ofta nu nrä barnen är större och vanligt folk arbetar ;) Så de ska bli mycket kul att träffas.

Sen i morgon kväll är de lite tjejkväll hemma hos Alex tror jag! Vi bestämde lite löst men jag tror de blir så! Ska också bli himla skoj då jag ju hamnar en del här hemma med mina fogar annars!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0