Fredag?

Vart tog veckan vägen nu dååå?? Jag blir tokig! Jag törs fan blinka snart, för då har jag väl redan barn som är tonåringar..
MEN dock ändå väldigt skönt med fredag! Inköpslista tills idag: COLA! ;D och så är jag lite sugen på nå gottit.. ska se vad jag hittar på :P

Idag ska jag hämta E på dagis efter lunchen så får han sova i vagnen medans jag kasnke äter en snabb lunch på stan och handlar en present. Sen ska jag ta bussen mot talltorp och hoppa av på Viksäng för att hämta upp bärsjalen som jag har köpt av en tjej! DOm bor en bra bit utanför stan men hennes man jobbade på Viksäng och som tur va så skulle jag ju ändå åt de hållet idag!
Sen ska vi hoppa på bussen igen och åka hem till en mamma och ett till Maj-barn (som Elliot) och där ska vi träffa flera Maj-barn, som vi inte träffat sååå mycket alls så de blir lite spännande. Där ska vi lämna presenten också för vi ska ha lite försenat julklappsbyte. :)

Sen blir de hem och fresdagsmysa! Blir ju handboll också ikväll, men tror de va typ 18?

Nu ska jag slöa på fm tills jag ska hämta Elliot.. ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0