Fan

Precis när ja lagt Elliot och gått ut därifrån så börjar dom borra! OCh Elliot är livrädd för sånt.. så han började ju självfallet skrika där inne.. Jag avvakatade lite men dom fortsatte borra så jag fick ju lov att gå in. Jag tänkte rusa in först men med tanke på dom signaler som jag sänger ut då va de inget bra alternativ. Jag satt därinne och vi sjung tills dom slutade borra, då nattade jag om E och gick ut.. VAd tror ni han gör nu? Jo nu ligger han o skriker... Men dom borrar ju givetvis inte.. Men jag vet inte.. jag kan ju inte mesa heller i den här sitsen.. För då kasnke han ALDRIG tänker sova i sin säng nå mer?

FAN OCKSÅ! Nu borrar dom igen! HELVETES JÄVLAR!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0