:)

Snart kommer Elliot hem. Han blev kvar längre hos farmor för han mår fortfarande toppen och inga prickar och ingen feber. :)
Han sov ganska länge på em, men de gör han ju nångång då och då också så.
Får se när han blir trött när han kommer hem, jag täntke ju ta ett bad när han somnar ;D

Tanken tidigare i veckan var att han skulle åka till mormro i morgon.. Och ja tiden får väl utvisa, men om han mår så bra som idag så kan han väl få åka dit.. Han tjatar ju! ;D "Mormor hem!" säger han.. "Vill du åka hem till mormor?"" frågar man då och får tydligt svar "JAAA!". :-D

Nu ska jag plocka undan lite hemma innan E kommer.. Jag har faktiskt stoppat bebiskläder i tvättmaskinen! Jag hade tänkt å vänta tills vi får ordning på rummet och dit den byrån som ska vara där.. Men jag har ju en byrå som står i vårat sovrum som är delvis tom så jag tänkte pula ner lite kläder där så länge så man har lite koll på de. :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0