....

Ja de hela slutade med att jag ju fick gå in igen.. dom slutade ju aldrig borra och jag ve ju att Elliot är livrädd för de så jag gick in och han fick komma upp och sitta i soffan en stund så att dom skulle sluta borra.. När dom gjort de och vart tystta ett tag sa jag till E att vi skulle gå in till sängen och sjunga och han gick självmant in i sängen så de va ju bra. Men när vi väl igen nattat o sjungit så börjar dom borra IGEN.. Men E va mycket lugnare nu och nog också väldigt trött.. så jag sjöng lite till och när jag inte hörde nå mer borr gick jag ut under lite protester men han blev tyst på en gång.. SSen när jag sätter mig i soffan, GISSA vad?? Jo då börjar dom borra iiigen!! Men Elliot har vart tyst hela tiden nu.. så jag gissar att han slocknade på en gång.. annars skulle han inte vara tyst..

Nu ska jag fixa lite bilder och fila lite på bloggdesignen.. Nya designen kommer nog upp till helgen tror jag!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0