Uppdatering?

Ja kasnke dags för lite uppdatering!

Vi har varit lite upptagna om jag uttrycker det så. Men täntke uppdatera lite kort.. ;)

I måndags em fick jag REJÄÄLT ont i ryggen och sammandragningar som hette duga, allt blev värre o värre och jag ringde förlossnigen och dom ville ha in mig då jag ju inte räknas som fullgången ännu.
Vi fixade hit farmorn som skjutsade oss till förlossningen och tog med sig Elliot hem. Väl på förlossnigen så fortsatte de bli värre och mer och vi fick en sal och jag fick ligga med ctg. Vi trodde alla att vi var igång. Men efter några timmar hade INGENTING hänt, hade inte öppnat mig nånting på den tiden. Men vi körde ctg igen och efter nån timme igen kände dom igen, men fortfarande ingenting. Sen började de sakta avta mer och mer.. Dom dividerade om jag skulle åka hem men sen vlle dom ha mig kvar eftersom jag inte var fullgången som sagt. Jag fick flytta från förlossnigen till avd.85 för observation och Henke fick åka hem mitt i natten..
Jag försökte sova resten av natten men utan större framgång.. En del sammandragningar OCH sen min foglossning i en sjukhussäng är INTE INTE INTE bra.. fy tusan.. Tror itne jag sov många minuter om ens någon.. uscha.. Sammndragningarna blev iallafall färre och igår em fick jag frågan om jag ville åka hem: JAA.. :P

Så vi blev lite snuvade på lillasyster! ;D Hon ville stanna lite till.. :)

I morgon ska vi träffa diabetesläkaren och göra ultraljud så får vi se vad som kommer fram då.. kasnke inte behöver igångsättning längre? ;) Men samtiidgt så får jag för mig att tjag trots detta kommer gå ÖVER tiden om jag inte får igångsättning.. Aja morgondagen får visa vägen..

Kommentarer
Postat av: Lindah

Oj oj här händer det saker. Skönt att hon valde att stanna inne ett tag till. Förstår att du inte riktigt känner så men ändå :-)

2010-02-10 @ 14:31:38
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Sandrah

spännande

2010-02-11 @ 08:36:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0