Sovmorgon

Idag har jag fått sovmorgon! Så underbart, fast jag itne vet om jag förtjänar de.. ;) Men min sambo är världens bästa och han ser väl att de börjar bli rikitgt svårt allting för mig just nu, och jag älskar honom högt för det!

Igår va vi ute på pulka-kalas! Alexander fyllde 5 år och vi hade jättemysigt ute i backen. Jag stod ju mest och kollade lite under timmen vi var ute.. fotade lite så nån bild kommer senare idag! MEn de blåste rätt kallt så som sagt de blev typ bara en timme ute, men de räckte ju gott o väl för mig och för Elliot.. ;) "Hem" sa han till slut.. ;)

Sen på kvällen gick jag över till Marie och vi kikade på bla melodifestivalen och hade de mysigt! Men tänk alltså att de känns som att jag ska stupa även fast jag bara går över till grannen! :P Helt slut!

Idag på eftermiddan ska vi hem till Elliots farfar på middag, och de är väl de som händer idag!

Lite bilder kommer som sagt lite senare!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0