Orkeslös

Jag är lika orkeslös utanför bloggen som i bloggen.. usch..
Idag har jag haft bara mig själv från typ 8.15-18.15 då Elliot kom hem från farmor och vad har jag gjort?
Jag har iallafall plockat upp Elliots leksaker i vardagsrummet....... Och jag blev totalt slut.. Jag sitter nu i soffan, igck precis 5 steg till Elliots rum och sa åt honom att lägga sig ner igen och sen tillbaks till soffan och ja gissa.. helt slut .. anfådd, anfådd. slut.. orkeslös.. VILL INTE mer.. KOM ut lilla fröken, tack!

I morgon ska jag till spec mvc igen för ctg. Ska höra med dom vad man gör när man blivit beviljad igångsättning. Jag pratade ju med min bm i måndags men ingen verkar vara överens med nån.. alltså förlossningen, spec mvc, min bm..
Min BM trodde de va bäst att ringa dan innan eller samma dag som vi ville komma in gör igångsättning och be om en BEDÖMMNING, för ja givetvis sätter man väl inte igång bara så där om man själv är helt opåverkad nertill.. tror dom helst ser att man nästan öppnat sig nånting tom.. Men jag ska iallafall höra på specen i morn vad dom säger annars tänker jag ringa förlossningen på fredag och tala om mina planer och så får dom finna sig i det.. Åtminståne ska jag ha en bedömning av läget... Jag kan inte fortsätta ge bort Elliot varje dag i 2-4 veckor till.. Mammans hjärta klarar inte de, trots att jag vet att han i dagsläget hellre är hos farmor eller mormor.. men fy jag gråter över de också.. det är ju JAG som ska ta hand om mitt barn.. men jag pallar ju itne ens ta hand om mig jsälv..

I morgon efter spec mvc ska vi åka till faster Minis och hälsa på i deras nya hus, ska bli kul. Och JIPPI, en dag till att räkna bort..

19 dagar kvar till BF idag.. Men jag hoppas än att jag slipper hela vägen fram...

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0