Mera mera

Elliot har fortfarande feber.. Han hade typ 38,3 nånting på fm o dan men på eftermiddagen som vanligt så går de upp igen och är typ 39,5. Så han fick hoppa i säng med alvedon + två puffar med pulmicort o en puff airomir i sin inhalator. Hostan är inge kul alls stackarn.. Men de är ju bra timing.. han måste se till att bli frisk fort.. Jag vill verkligen inte ha en sjuk Elliot att tänka på när de blir igångsättning.. :(

Dagen idag har varit lugn. på Fm plockade pappan bort julsakerna som stått kvar uppe på ett ställe och jag tvättade och vek ner lillasysterkläderna i hennes byrå och Elliot hjälpte till både här och där.. Så duktig.
Sen sov vi allihopa lite middag och då när Elliot vaknade hade febern stigigt. Sen åkte pappan och storhandlade med sin bror och jag fick i uppgift att hålla en väldigt sliten Elliot vaken.. Han bad om att få gå och sova stackarn, men jag täntke de va bättre om ha va vaken och sen åt mat och gick och sov för natten och de gick med lite envishet.. ;) Han låg en stund och vilade på sin pippikudde (VIKTIG) men jag såg till att han inte somnade iallfall :)
Sen somnade han ovaggad..

I  morn blir de en mamma son dag hemma hela dagen.. känns lite tungt men de kommer gå fint. Jag hade en tid hos BM 14.15 i morn men farmors bil har frysit ihop så jag ska ringa och ändra den va de verkar som, hon skulle kolla läget i morgon också innan jag skulle ringa. Men Då tror jag att jag skippar att ta nån ny tid eftersom vi ju ska till spec mvc ändå på torsdag.. men jag ska ringa och höra med min bm vad hon säger..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0