Matvägran

Ja de är tur att ungen äter som tusan i veckorna på dagis för här hemma är de såå svårt att få i ungen nån mat.. Nu ligger han till sängs utan direkt nån riktig lunch.. jag förstår itne varför han måste trotsa med maten hemma.. jag vill ju att han ska äääätaaa! :P
Han äter ju frulle o mellis o sånt men just när de kommer till mat... Seeeeegt!

Pappan jobbar idag och förmiddagen har gått helt ok! Vi har lekt lite grann och så har han lekt här i v-rummet när jag setat i soffan, och sen fick han faktiskt vindruvor framför byggare Bob i sin fotölj och va väldigt nöjd över de, så länge de finns vindruvor kvar .. ;)

Nu ligger han som sagt o sover middag, eller ska sova.. ja vet faktiskt inte om han somnat än men han va väldigt lätt att lägga idag.. Han brukar ofta strejka även där hemma, när de gäller middagsvilan alltså.. kvällsnattningen ska vi inte klaga på.. Får se hur länge han sover nu då. Vi ska försöka ta oss ut och åka på kalas till min moster här på em så de va bra att han somnade i tid så han hinner sova en stund..

Igår då så va vi hemma hos Lina, fem tjejer och åt god mat från Red Chili och snackade skit och kollade på "Sommaren med Göran". De va väldigt trevligt oc så skönt att komma ut en stund! SÅ tack för en treeevlig kväll tjejer! Sen skulle jag åka taxi hem och när vi ringde så frågade dom om vi var fler än 4, och Lina (som ringde åt mig) sa att nä de va en med en stor mage. Ok sa hon i fånen och skulle skicka en bil. Sen efter en stund stannar de en HEL jäkla minibuss utanför Lina! Haha undrar om de va magen som gjorde att de blev en hel buss! ;D

Nu ska jag sitta o slöa medans Elliot sover.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv :-)



ja, det var riktigt roligt att dem skickade en hel buss!!! Är det du som glömde tröjan hos mig förresten??



Kram

2010-02-20 @ 13:40:30
Postat av: Lina

Tack själv, det var superkul att ses!!



Visst var det roligt att de skickade en hel buss...så sjukt!!!

Har du glömt en röd tröja hos mig???



Kram

2010-02-20 @ 13:43:17
Postat av: Sandrah

tur det inte är några barn i sverige som direkt svälter ihjäl ändå

2010-02-20 @ 20:01:27
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0