Lite shopping


Tre tröjor till Elliot.
DOm som jag skrev om i nått tidigare inlägg.. Eller iallafall KErmit o Musse ville jag ha. Sen kostar tröjorna enbart 49,90 eller så så då tog jag den blåa också! 3 för 150:- är inte illa!




Sen hade jag present kort på Polarn som jag har sagt skulle vara ämnat lillasyster när dom började gälla nu i Februari. och idag kom jag på att de va Februari och de va likabra att köpa nått så vi inte glömmer av de mitt i allt som händer nu! ;)
Så detta + ett par strumpor köpte jag till syster..






Bilderna lånade från HM o Po.P

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Är ni helt säkra på att det är en tjej? Jag menar till oss sa de ju att Devin var en tjej ;)

2010-02-07 @ 11:09:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0