GODISSUGEN

Torsdag redan då.. missade ju månda o tisdag när jagva på förlossningen så jag har varit om möjligt ÄNNU mer dagvild än annars!

Jag måste berätta om igår kväll. Ungen va så omedvetet söt så jag vet itne vad.. Jag ahde lagt mig i sängen o läste och Henke satt vid datorn när Elliot börjar tokskrika inne i sitt rum. Henke går dit och när han öppnar dörren så är Elliot tokig och skriker "MAAAAAT MAAAAT" som besatt! Henke frågar om han är hungrig och får svar "JA JA JA!". Henke ropar på mig och frågar hur mycket middag han åt och ja han åt ju betydligt mer än han brukar göra annars så han borde inte vara hungrig. TIll slut får vi ur honom att han är törstig och Henke ut i köket medans jag  håller kvar en galen Elliot som skriker "MEEEED MEED", hans kulle alltså förlja med ut i köket... Henke kommer med vatten och ungen slukar sitt glas med vatten utan att andas en enda gång, sen säger han "MEEER!".. Henke hämtar ännu mer vatten och Elliot dricker o dricker.. Till slut säger han "Färdig" hur lung som helst och i nästa sekund "Sova" och lägger sig på kudden igen och somnar om..

Snacka om att vara törstig! <3 Skroten..

Idag på fm har jag inte gjort ett dugg, ska äta lite lunch och sen bege mig mot sjukhuset och träff med diabetesläkare och ultraljud. Får vi se hur mycket större än normalt hon är. I v.32 var hon bara 5% större ju, inget nämnvärt egentligen..

Sen hämtar farmor Elliot påd agis och efter de hämtar dom Knorre på jobbet och sen kör dom hit (har fått nyckel) för vi vet inte hur lång tid de tar på sjukan.. Så ska Knorre borra upp lillasysters lampa och lite annat i hennes rum! Ja dom ska såga till listerna också förståss, taklisterna.

Byrån skulle jag vilja skruva ihop också så jag kan börja lägga ner hennes kläder i låddorna också!

Aja nu ska jag strax leta efter lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, "dagvild", låter lite mer hysteriskt än "dagvill"... :D

2010-02-11 @ 13:45:38
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: vicky

Sv: Okej tack så mkt ska kolla med henne :)

2010-02-12 @ 15:28:09
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0