Gårdagen på spec MVC

Bebis va rätt stor, nästan +19% men de är ändå acceptabelt. I dagsläget 3,3 typ och som slutvikt i fulltid trodde han typ 4,1.. men de är ju egentligen nästan var o varannan unge som väger strax över 4 nu för tiden..

Sen pratade jag med läkaren som gjorde UL:et om igångsättning och jag har fått de beviljat,  i första hand för fogarnas skull.. Så just i dagsläget har jag o sambon sagt att om hon inte kommit om två veckor kör vi igång.. Ska till min bm på måndag och diskutera de får vi se vad vi kommer fram till..

Sen glömde dom bort oss så vi satt i 45 minuter innan jag gick o frågade om dom hade glömt oss då alla började gå hem.. Så då fick vi i sista stund träffa diabetesläkaren som var på väg därifrån..... HOn sa inte så mycket mer än att man vill undvika insulin nu när de är så pass nära förlossningen så vi kör på som vanligt med blodscokerkoll 3 dagar i veckan.


Jag fick även tre tider för att komma och köra ctg.. första tiden om nästan en vecka och sen varannan dag.. Jag täntek aldrig på att fråga varför dom kollar ctg så ofta.. De är ju för diabetesen vet jag vem varför tycker man att man behöver göra de..? hm.. Ska höra med min BM på måndag om hon vet varför.

Nu ska jag slappa tills jag måste häva mig ut och hämta Elliot.. usch usch jag vill verkligen inte ut o gå..
Aja jag är så tacksam att de andra flesta dagarna får jag hjälp i någon form att få hem Elliot. Antingen så fixar vi lite med tiderna så pappan kan hämta o lämna och sen har jag stor hjälp ibåde farmor o mormor.. TACK ni är guld värda!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0