Dagen på IKEA

I morse hämtade mormor oss och vi åkte till IKEA. Vi inhandlade lite grejer till lillasyster bla:


Byrå är nödvändigt då vi har NOLL med förvaring..


Taklampa


Sen ville jag ha den här, MEN eftersom IKEA här INTE är ett stort varuhus så fanns den inte i vitt utan enbart ROSA.... Så icke..

Sen köpte jag två lampot till våran hylla i v-rummet eftersom de är så himla mörkt om kvällarna! ;) Vi har en lampa utöver dom jag köpte.. Sen köpte jag som förvaringslådor som jag ska ha i barnens byrålådor att lägga strumpor o såna saker i eftersom dom ALDRIG ligger på rätt ställe nu.. :P


I morgon ska vi till badhuset så i morgon blir de en tidig morgon. Opch med att jag inte kan gå så lngt allt måse vi åka med bussen 8.30 från centralen.. sen går dom inte först typ 11.30 eller så igen.. så då får vi pallra oss upp!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

jättefina!

2010-02-08 @ 08:42:32
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0