Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Nu är det alles snart dags att sova (IGEN).. tycker mest jag går och lägger mig hela tiden.. fast ändå så sover jag rätt lite nu för tiden.. Nelli är dryg om nätterna. Hon vaknar och iblnad går det bra att somna om i hennes säng, annars tar jag in henne till oss. Men vilken virvelvind hon är! HERREGUD! Hur kan man fara runt så där när man sover??

När hon sover hos oss så brukar man ibland kunna hålla henne i handen så somnar hon in igen och inatt när hon virvlade runt och började gny så tänkte jag göra precis så. Så jag sträcker ut min hand och i min hand får jag då.. EN FOT! Då ligger tokungen upp och ner!.. Oftast så ligger hon på tvären och pillar pappa i ögonen och sparkar mej i huvudet.. HÄRLIGT!

Samsova up my as! ;) Vem sover sa ni? Ja inte jag iallafall... Hoppas hon virvlar lite mindre inatt om jag måste ta in henne... Så här somnade hon ikväll iallafall.. Men lilla tomtenissen hon fått av farmor. ;D



Kommentarer
Postat av: MiNiS

Tomtenissen är ju nästan som en docka! ;D

2010-12-07 @ 08:38:46

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0