Utmaning - Dag 18

Dag 18: Planer/drömmar/mål du har

Alla mina planer och drömmar börjar nånstans alltid i att hitta ett jobb. För hur fan man än vrider och vänder på saker och ting så kan man INTE leva utan pengar. Man kan inte bara leva på kärlek, trots att folk påstår det. KLART att kärlek hjälper till på traven (eller galaopen), och man MÅSTE ju även ha kärlek men utan pengar kommer man ingenstans, utom möjligen ut i rännstenen. Så min första PLAN är att skaffa mig ett jobb efter min föräldraledighet.
En plan som jag också har är att skaffa körkort. Min plan är att börja i vår när snön försvunnit.

Med pengar och körkort tänkte jag börja drömma och sätta mål i livet.


Jag vill flytta till hus, helst mitt på landet. Jag vill flytta med min familj och jag vill se mina barn växa upp i den frihet som ett hus ger. Jag vill att mina barn ska växa upp med djur. Elliot har sagt att han och mamma ska ha varsin häst, och det är jag gärna med på! ;) Sen kan vi nog dra Nelli med oss på våran sida också. ;)

Jag vill också kunna visa mina barn världen! Resa med dom, se dom uppleva andra länder, andra kulturer.

Senare i livet kankse vi kan få en sladdis? ;D Kasnke gifter vi oss?

När barnen blivit stora och fått egna liv och familjer vill jag fortsätta uppleva världen tillsammans med Henke, vi skämtar ibland om att ha en husbil och bara köra dit vägarna går!
Fast om vi sen får barnbarn måste vi nog hålla oss på hemmaplan! ;)

Sooo Lets get started!!

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Hannapanna! Hur räknar du? 16, 18? Var tog 17 vägen? :p

2010-12-07 @ 08:43:23
Postat av: Sväris

En sak är helt sann kan jag intyga, när man fått barnbarn vill man stanna på hemmaplan! :)

2010-12-07 @ 13:36:09

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0