Under renovering

Kommer ni ihåg att jag tidigare la upp DETTA inlägg? Det skulle ju komma en fortsättning på det inlägget, men sjukdommar o skit kom emellan! Men här kommer fortsättningen! Sen efter detta inlägg kommer ett inlägg om hur det ser ut NU och detta kommer gå i hop med (dag 16) i utmaningen.

Bilderna i det länkade inlägget är alltså från hur VÅRAN lägenhet såg ut när vi köpte den.. Behöver jag nämna att den va billig?? Troligen inte..

Här kommer några bilder på lägenheten UNDER renoveringen:


köket


matdelen




Väggen borta




Spcklar golvet


Hela köket är tomt



lite tapeter uppe :)


Köket på plats i köket i småbiltar..


Hallen i ny skrud!


Vardagsrummet likaså


sovrummet


Och badrummet ;D



Ett kök på väg att bli kök


SÅ HÄR såg det ut dagen innan vi fick åka in och bli igångsatta med Elliot ;)


Första gången Elliot var i sitt nya hem :)


badrummet på god väg ;)


kööök






:D

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Jag tycker fondväggen i erat sovrum är så himla fin! :D



Tycker mig känna igen vissa personer på bilderna också... ;D

2010-12-07 @ 11:06:51
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Tror vi har likadant kök :)

2010-12-07 @ 18:21:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0