Ont om tid!

FInns ingen tid.. Jag skulle ju skrivit av inläggen igår men då vaknade Nelli och det är en helt annan historia.. hur som helst så blev det inte som jag hade velat i går kväll.
Vi har en tid för Nelli hos läkaren idag på em med hennes öra igen. Jag tror att hon fått tillbaks inflammationen eller om den inte helt försvunnit. Vi får väl se vad dom säger.
Hon kräktes i går kväll men har ingenting annat som tyder på kräksjuka.. Och dom gånger hon kräktes (2) så gungade jag henne. Första gången i sängen och andra gången i min famn och då kräktes hon.. så jag funderar över om det är örat och balansen, vilket gör att hon får yrsel då kasnke..? Jag ringde sjukvårdsupplysningen i morse och den tanken tyckte lika som jag.. så jag ringde doktorn så fårt dom öppnade där och fick tid nu på em.

Farmor eller Knorre kommer och hämtar Elliot så jag slipper ta med en prickig unge till läkaren... TACK! Ni är så guld värda! <3

Så nu sover Nelli igen.. hon har blivit sämre på nån timme, så jag hoppas nu att det är öronen så hon kan få medicin och bli av med det fortast möjligt.. Det märks att hon har ont iallafall när jag trycker vid örat på den sidan hon hade inflammationen senast.. så nånting är det.. Så får vi se sen..

Nu skrev jag ju långt inlägg fast jag inte hade tid.. LÄt så dumt att bara skriva en sak och sen inte förklara.. :P

Jag ska fortssätta min packning s¨f¨r vi hoppas att vi kan fira jul med släkten trots all sjuka... Vi får hålla tummarna!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0