Noll tid och ork

Idag har jag haft ingen tid alls till att blogga.. 

Elliot åkte till Eva vid 10.30 och då skulle jag och Nelli börja städa. HOn va dock INTE med på noterna.. Hon brukar ju roa sig jättebra själv när inte Elliot är hemma och "stör" men nej nej.  Hon har vart tjurig och gapat och velat sitta i famnen.. SÅ jag har faktikst känt mig stressad hela dagen idag.. Inte trott att jag ska hinna med nånting.. Men tillslut så fick Nelli alvedon, eftersom jag tror att det är tänderna (alla 4) som säkert gör ont.

Efter alvedon o mat tänkte jag få henne att somna igen eftersom hon sov 20 minuter sin första gång vid 11. Vid 14 får jag henne tillslut att somna om efter  som sagt alvedin och massa gnäll och då so hon faktiskt en timme! :O Jag har iallafall gått lite gjort och får ta resten i morgon.. Eller lite till ska jag plocka när barnen sover sen.. men skulle vilja hinna med mitt varma bad som jag längtat efter i en vecka. Har bara hunnit med snabbduschar annars..  men jag måste ju hinna färdigt till 20 för vi har Bongolottisar tills ikväll..
Henke vann en miljonbongolott på uppesittarkvällen och då köpte han en till mig också.. Inte alls våran grej men kan ju var kul om man vinner nått.. :P

Jaja nu ska jag ta barnen igenom sista timmen innan läggdags så återkommer jag sen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0