Ett bad med kläderna på!

Jag stod i köket för att ta reda på disk (och allt) efter middagen medan Henke o Elliot tappade upp ett bad till sig. Nelli lekte snällt i köket. Efter några minuter så kryper Nelli iväg till badrummet och Henke ropar på mig att Nelli snart är jätteblöt. Hon kröp alltså fram till dom i badkaret och när Elliot badar är det INTE torrt nånstans i närheten.
Jag hade liite kvar att göra i köket och sa till Henke att låt henne krypa in så byter jag på henne sen, hon skulle ju ändå i jamasen sen. Jag gjorde färdigt i köket medan dom andra höll låda inne i badrummet. När jag var färdig och hade fixat Nellis välling gick jag för att hämta henne...
Och när jag då kommer in i badrummet sitter även hon i badet!! MED kläderna på!
Jag blev så paff så jag som alltid tar en massa kort glömde helt bort kameran.. haha jaja dom hade alla superskoj i badet! MED ELLER UTAN kläder! ;D

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Så kan det gå, hade vart roligt med en bild!

2010-12-06 @ 19:58:42
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

haha - ja - det skulle man ju verkligen ha sett :-P

2010-12-06 @ 21:01:56
URL: http://www.duochjag.babyblogg.se
Postat av: MiNiS

Av någon anledning är jag inte det minsta förvånad över pappans idéer... :p

2010-12-07 @ 08:24:18

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0