Alla mössor!

Kommer nån ihåg att jag pratade om mössor för ett tag sen! Jag har helt glömt bort att visa alla, alla, alla mössor.. ;D
Så här kör vi!


3 villervalla och den nere till vänster kommer från kappahl och är vändbar.
Vår/höstmössor


En salig blandning ;D


Solhattar från Villervalla


Namnmössor från Myspys!


Mössorna jag köpte på Island


Lite vintermösssor


Behöver jag skriva vad de är?? :P VILLERVALLA!!!!



Jag har fått det bekräftat att jag INTE är konsigt på nått sätt som har så månag mössor.. ;) Jag  har förståttt att det är normalt som mamma! Så det så! :P

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

många fina!

2010-12-07 @ 09:32:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0