Vad hände?

Ja nu är snart ännu en vecka förbi! Helt otroligt...

Idag har vi inte gjort nått alls egentligen. Elller ja vi har busat en massa förståss! ;D
Sen har vi ätit lunch allihopa och nu sover dom andra tre! Gissar på att Nelli vaknar först!

haha jag behövde bara tänka det så vaknade hon! Nu sitter hon här i mitt knä å myser lite. :)

Senare på eftermiddagen ska pappa och Elliot åka och kolla på hockey! Elliot har aldrig vart med på nått sånt och vi tänkte de kunde vara bra att börja med de som är idag, lite presentation av nyförvärv och sen lite skills competition. Jag TROR tom att de är gratis.. Perfekt om Elliot ballar ur efter 5 minuter ;)

Nä nu ska jag och Nelli busa!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0