Utmaning!

Bara för att Sväris hittade hit måste jag berätta för alla att vi utmanade varann om att gå ner i vikt! Vi har sagt 10 kg tills i jul! ;D Nu verkar de dock som om svärmor backar lite.. ;) Men jag står på mig! hihi

Vägde in mig idag igen (använder Wii Fit plus) för jag trodde de va i fredags jag vägde mig men de visade sig ju vara  i går. Vägde mej helt fel tid på dygnet jämfört med förra gången ;) Igår vägde jag mej typ 9.30 och idag var ju klockan typ 20.30 så de ska ju skilja en del.. Dock har jag fått för mej att man som oftast går upp under dagen (?) så jag håller på det.. ;) Det skulle göra mig glad eftersom vågen visade på 0,5kg minus idag jämfört med igår ;D men ja en sån sak som ett halvkilo hit eller dit är ju inget.. men jag är glad om de ligger på minus!

Mitt första mål är alltså 5kg ner tills den 2:a Oktober. Och sen 5 kg till , till jul eller nått sånt.. Aja.. jag tänker forsätta promma och/eller lite Wii Fit här o där! Att gå på gym eller dyligt skulle inte funka för min del..

Kommentarer
Postat av: Sväris

Nej nej nej! Inget backande här heller!

2010-08-08 @ 22:50:20
Postat av: Sandrah

Jag skulle också vilja hänga på men jag vet att jag inte kommer gå ner i vikt hur mycket jag än springer på gymmet så tycker vågen om att stå stilla verkar det som :(

2010-08-09 @ 12:38:18
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0