Trötta söndag

Idag är jag trött.. har sovit mindre bra inatt..
Halv tre förde grannarna sånt jäkla liv utanför att till och med ELLIOT vakande av det, och han vaknar inte lätt ska jag säga er! Så ropade han på oss och strax efter det vaknade Nelli. Ellito somande om på en gång men inte Nelli. Hon fick komma in till oss och låg länge och väl och vred o vände på sig. Tillslut la jag henne på mig och vi somnade väl efter en del knöl, men sova gott med henne på mig? Nä.. Grannarna gick tillslut in, men satte då på musik istället och när BNelli vid 06 trodde vi sovit klart så spelade dom fortfarande. Jag fick Nelli att ligga kvar och halvslumra till 06.45 iallafall.. Men jag är trött och de va nog hon också för hon sover middag nu och har sovit rätt länge.. hon sover ju sällan mer än en halvtimme åt gången.. Tror nog de gått en timme iallafall.. :)

Mormor är här och leker med Elliot. Hon har inget val när hon är här! ;D Han ska ha henne hit o dit o leka här o leka där.. ;D


Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma medans mormor roar Elliot! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0