Tisdag

Dagen försvann utan att jag hann blihnka kändes det som! ;)
Strax innan 11 åkte Elliot med farmor hem till farmor och vi fixade lunch till oss som va kvar hemma. Efter lunchen tog vi Nelli i vagnen och promenerade en sväng. När vi kom hem åt vi mellis och sen gick jag och Nelli och la oss och vilade en stund. Tror de blev en dryg timme vi slumrade. Skönt!
Sen fixade Henke middag till oss och när vi ätit färdig hoppade Henke i duschen och Elliot kom hem! Sen gick pappa med famror ut för pappan skulle åka och kolla på hockey.
ELliot lekte en stund medans jagla Nelli och sen gjorde vi Elliot redo för natten, med tandborstning, medicintagning och sen mys i myshörnan med böcker!

Det va en snabbis över våran dag idag. Nu sover båda barnen och Henke är på hockey så jag har lite Hanna-tid!
Jag ska sätta mig o leta fram kort som vi ska framkalla/förstora och ha uppe på väggarna. Elliot i sitt rum, Nelli i sitt, i vardagsrummet, i sovrummet och ja jag skulle vilja ha i köket också! Så typ i varenda rum! haha.. :D Jag gillar mina egna foton! Och vem gillar inte härliga foton på sina barn? :)

Kommentarer
Postat av: Ida H

Jag håller med! Hela väggarna fulla av foton! Skönt med lite egentid oxå kan jag tro. :-)

2010-08-10 @ 21:13:02
URL: http://www.minmysigavardag.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0