Soliga Onsdag

Solen skiner så underbart!

Elliot är på dagis, Henke har följt med sin pappa i lastbilen, så Nelli och jag är ensamma tills vi ska hämta Elliot klockan 14! Funderar på om jag ska ut och gå eller om jag ska ha en vilodag..? Det känns egentligen inte som om jag är i behov av nån vilodag men jag funderar på hur kroppen reagerar om man går på för mycket? Eller borde man känna i kroppen om man går på för mycket? Troligen..

Jaja får se om vi går en vända sen innan vi ska hämta Elliot! Eller kanske tidigare.. ;) Eller ikväll! Jag har ju lite att spela på.

Jaja  nu ska jag fortsätta leta fram fina bilder på barnen och oss och sen ska jag skriva en packlista tills NÄSTA VECKA! Jag kom på igår att de är NÄSTA VECKA som jag o morsan åker till Island!!! :D Galet!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0