Sitta!

Jag vill idag påstå att Nelli kan sitta! HOn har idag setat LÅNGA stunder i flera omgångar och har verkligen fått ordning på sig! :) Duktig tjej! Där ligger hon iallafall före Elliot! Hon sitter bättre nu än vad Elliot gjorde när vi tog 6 månaderskorten på Portrtättstudion och då va Elliot rätt så precis 6 månader.

Dock va Elliot BETYDLIGT "duktigare" på att ligga på mage! På bilden här under är Elliot alltså 1½ månad! Och de är i stil med Nelli NU 5 månader och en vecka gammal. (bilden på Nelli är dock för en dryg vecka sen)


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandrah

oj de ser typ lika gamla ut på bilderna

2010-08-01 @ 20:05:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Oh vilka goingar du har :) Ja tycker med det är jätte roligt att läsa andra bloggar som skriver om barn i samma ålder som mina :)

2010-08-01 @ 20:25:18
URL: http://neccin.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0