Mysig söndag

De är helgrått ute och lite mysfaktor på nått sätt.
Elliot sitter och tittar lite på Bob och pappan har satt upp Nellis rullgardin. Sen la jag henne nyss inne i hennes rum och gick ut och hon brukar gnälla till nån gång, men nu slocknade hon nog på en gång. Hon sover ju bra men vi skulle vilja ha henne sova typ en timme till i sin egen säng istället för våran så nu provar vi med rullgardin. Elliot har ju redan en rullgardin och med honom funkade det! :)

På eftermiddan idag ska nog jag och Nelli åka med min mamma till hennes syster en sväng, annars har vi inga planer alls. :)

Jag sitter o kollar lite på resmål i Norge! Vi funderar på att ta bilen när jag kommer hem från Island och köra en "vända" i Norge..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0