Motivation

Ibland har jag ingen motivation för bloggandet. Men oftast går de i perioder och sen kommer jag igång igen.
Dock tycker jag fortfarande att de är trist när så få kommenterar. Jag försöker själv kommentera i bloggar jag läser men är de noll respons så är de inte så skoj. Och nog faller inte äpplet långt från trädet, nog tryter motivationen när ingen är intresserad..

visst skriver jag bloggen för min egen skull också men skulle jag inte vilja ha läsare kunde jag sitta här i soffan och skriva i min dagbok istället för att skriva här i bloggen.

Aja jag ska kämpa på ett tag till och hoppas på att jag återvinner motivationen! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

En liten motivationspuff ;) Och en liten fundering, som du kanske kan blogga om ;) Hur går det för Nelli med smakisar? Poppis, inte poppis? Hur var det med Elliot? Här var det jättelätt med storebror, han åt allt, medan lillebror är noll intresserad! Vad gör man?!

2010-08-02 @ 08:19:41
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: maria

Jag läser...men är en dålig kommenterare...kommer på mig själv allt för sällan att jag är dålig på att kommentera...Men det är som med bloggen jag är urdålig på att skriva i min egen med.

Men du skriver bra och det är fantastiskt roligt att läsa!!

2010-08-03 @ 00:18:45

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0