Måndag

Ja då var de måndag igen och regner faller sakta från himlen.. skittrist! Men de ska inte få påverka mig!  ;) Mina BRA dagar startar ju idag! Början på mitt nya liv! (ELLER?)

Jag har precis "skickat iväg" pojkarna till dagis. Dom skulle gå och se vilka de är som jobbar osv om Elliot ska få mjukstarta med onsdagar. Men då ser vi gärna att hans ordinarie personal jobbar, annars får han stanna hemma!

Sen när dom kommer hem ska vi äta en tidig lunch och sen har vi faktiskt bestämt att vi ska åka till badhuset! Badpremiär för Nelli i badhuset!! :D Jag tror hon kommer tycka de är superskoj! Hon är ett rikitgt busmonster i badkaret och plaskar som en vilde! SÅ de ska bli kul! Ska bli kul också att se vad Elliot säger om att Nelli ska bada också! :)

Jag ska sätta fart och packa ner våra badkläder! (Badkläder är också en bra motivation till att låta bli godsaker, MORSAN ska plågas! ) ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0