Hemma!

Ja då var man hemma igen och tillbaks till livet! Det har vart en underbart galen upplevelse med allt vad de innebär!
Men det är verkligen skönt att vara hemma hos mina älsklingar igen! Jag har världens finaste familj!

Idag var vi ner på marknaden en sväng, och sen vidare till mamma och firade hennes födelsedag! Hon har blivit 50 år idag! ;D Vi var där och fikade och Elliot levde rövare med sin mormor.

Hm.. Nelli har ikväll vaknat en massa gånger.. jag hoppas att hon inte håller på och blir förkyld.. Elliot var nämligen rätt så förkyld när jag kom hm igår.. idag är han betydligt bättre... Men hoppas hoppas de inte blir nått mer..
men iallafall så har Nelli vaknat många gånger och gnällde precis till igen.. så jag funderar över om jag ska ta henen till våran säng i natt.. känns som om de blir en massa, massa spring annars...
hmm ja vi får se.. Nu är iallafall filmen slut som jag fastnade vid, bröllopsfotografen.. Lite speciell, men alla gånger sevärd!

I morgon kommer det komma flera kort från våran resa. Jag håller på och går igenom ALLA (mååånga) bilder!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

välkomna hem igen=)

2010-08-29 @ 00:19:07
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Sväris

Helt klart tur att du kom hem och "räddade" din sambo har jag förstått! ;)

2010-08-29 @ 13:31:30

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0