Barnkläder i massor!

Att jag gillar barnkläder är väl ingen hemlighet! Så nu har jag hittat lite favoriter igen!



Hoodtröja rån bonprix


SÅÅ Snygg från POP! En sån SKA Elliot ha!


Också så himla snyggt från Nova Star såklart!


Snygga byxor från Nova Star


HÄRLIG klänning från HM! BR jobbat HM! Nått UTAN Hello Kitty på! ;D


En söt tunika har HM också lyckats få frma UTAN Hello Kitty på!


Såå söta jamasar från Kappahl


Härlig tunika från Meandi


Tuff rakettröja från Meandi


Åh så sött från meandi!!



Klänning från Pop


Supertuff klänning från pop! Finns dok bara i större storlekar..


Söta skor från Lindex



SNYGG overall från MOLO


SNYGG overall från MOLO

Kommentarer
Postat av: Anna o Nova

Klänningen från Pop finns även för barn 0-6 månader :)

Ligger som blå på hemsidan och klickar man så finns den i svart också!! Kram

2010-08-14 @ 14:03:38
Postat av: Mariel

åh vilket bra inlägg :) känner att man blir lite inspirerad och sugen på en del kläder :)



ps. du får gärna länka också i inläggen :D

2010-08-15 @ 13:02:54
URL: http://mixifamily.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0