Lidande

Ja min blogg blir lidande över att lilla sötaste Nelli BARA vill sova/sitta hos morsan kvällstid. SÅ när Elliot somnat hamnar jag i soffan, med Nelli i famnen och de värsta jagvet är att skriva på datorn med en hand! Går ju sååå himla mycket långsammare! ;) Normalt gåt vi till sängs både hon och jag vid 22.
Men ikväll fick jag henne i säng föt en stund sen! så tänkte skriva litegrann.
Idag har vi vart på vift. Först åkte vi till BVC där Nelli hade en läkartid. HEnnes ena öga är lite konstigt, och jag skulle gissa på nån inflammation/infektion men de är inte klibbigt och så men ser ltie svullet ut och större. Men läkaren idag menade på att de va nånting som VÄXER bort.. öh.. ja men vi får hålla lite extra koll givetvis på damen och skulle de börja rinna eller så skulle vi höra av oss till våran BVC-tant.

BÅde pappan o Elliot var med till BVC och när vi var färdiga med läkarbesöket så tog vi bussen till Erikslund där faster Linda jobbar. Elliot tjatade hela vägen dit om Linda men blev en liten fegis när vi kom dit, som vanligt.. ;)
Vi storshoppade och VAD kommer bild på i morgon! ;)
De va nånting vi var värda!

Nu ska jag nog faktiskt hoppa i säng för nu vet man ju itne när Nelli vaknar när hon somnade där strax innan halv 22. Normalt dricker hon ersättning vid 22 och somnar sen efter de, och sover då till 07.30. Men de är ju då vi brukar gå upp så kasnke att hon ändå sover tills då.. :P Hoppas de!

Sleep tight friends!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0