Kära Maj , Välkommen!

Tänk att i morgon är de Maj! Redan! Snart är de höst o vinter! ;D

Henke är i väg en sväng på på fm och just nu leker Elliot väldigt fint här bredvid. Nyss hade vi några fina fajter, som de tyvärr blir ibland när jag är själv och MÅSTE ta Nelli också samtidigt som jag och Elliot gör nånting. Men de är väl sånt som blir helt enkelt.. klart de måste bli lite avund.

När pappan kommer hem igen ska vi käka lunch och sen ska vi ta barnen i vagnen (eller kanske vagnarna) och promenera till Hälla och Maxi för att handla.. Precis som säkert varenda en! :/

Sen på eftermiddan hoppas jag att jag ska kunna fota de vi köpte igår! Men vi får se om vi hinner plocka upp den.

Sen senare ska vi ut på baksidan och grilla och äta gott med grannarna innan vi går och kollar in elden. SKa bli spännande att se hur Elliot reagerar över den stora elden!

Nu ska jag ta och leka lite med Elliot.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0