Full rulle

Trots att vi egentligen inte haft nånting att göra i helgen så har de vart full rulle.. Vi har gjort oss saker att göra.

I lördags efter lunchen proimenerade vi till busborgen för att busa med mamma Marie, Linnea o Elvira. DOm va där innan oss och när vi nästan var där ringde Marie och sa att hon gav upp.. ;) Elvira hade satt sig rejäl på tvären så de gick inte mer.. Så då gick vi inte ens dit utan vi vände och gick en annan väg hem igen och de blev närmare 9 km promenad då! Skönt med blåsigt!
Sen när vi kom hem fick Elliot åka lite kana innan vi gick in och åt fruktsallad till mellis. Sen  gjorde jag mig redo (och Nelli) och gick till grannen Alex på tjejfest! Vi fick SUPERGOD mat och de va jättekul att komma iväg och väldigt trevligt där! Nelli skötte sig jättefint och var nästan vaken hela tiden men nöjd över att kolla på alla människor. ;) Sen hade hon en kompis Vilma där också som är typ 3 veckor äldre så de va skoj också.

Igår städade vi lite och så byggde pappan o Elliot koja på balkongen. Sen när vi på em bestämde oss för att trotsa molnen och gå ut (hade typ inte regnat alls innan) i lekparken så haglade den i omgångar! Men vi var ute över en timme och Elliot ville inte gå in såklart.. :P Men men tur de kommer fler dagar att vara ute på! Som idag!
Fast först är han på dagis.. Antar att dom är ute där också :)

Jag ska ta Nelli i vagnen och gå och kolla om den rundan jag alltid gick innan jag blev gravid igen funkar att gå nu! Om de har torkat upp.. :) får hoppas de.. så mycket härligare att gå mellan åkrar än mellan en massa hus.. :)


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0