Vila vs plockning

Ja jag plockar och vilar i skift här.. Jag orkar ju ingenting.. Får huvudvärk för minsta lilla.. fy fy..
Har iallafall fått in typ de som skulle in i klädkammaren och de är fortfarande fint där inne.. nu ska jag plocka igenom i Litens rum saker som ligger överallt där.. Och målet är att skrivbordet ska in i sovrummet som står där inne.. får bli så.. INGET jag vill, men vad ska vi göra? :P VI behöver tamejtusan ett STOOOOORT hus! ;D
Jaja vi gör de bästa av situationen.
Jag behöver så ut sakerna från Litens rum så vi kan göra en prisuppfattning därinne och sen bestämma hur och vad vi ska göra! hejja hejja!

Och nånstans här emellan ska jag äta lunch..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0