Tisdag redan

Tänk så kul de är att skriva blogg när de är så oooofantligt många som kommenterar... *ironi*
Jag brukar sällan bry mej men de är faktiskt lite trist..

Aja just NU fick jag en släng av boande-lust. Jag behöver börja sätta fart på de vi ska sätt afart på.
Så närä jag skrivit klart här, ska jag plocka in lite i klädkammaren för att sedan kunan ställa ut skriivbord å grejer iniifrån Litens rum, så de kasnke kan bli målat/tapetat och nytt golv INNAN Mars iallafall!  Yes, så efter frullen blir de på med musik och sen plocka i ordning, så gott jag orkar!

Elliot är på dagis idag, pappan på jobbet. Igår var vi hos farmor o Knorre för Knorre fyller år idag. Faster Mia o hennes Matte va också där. De va trevligt för de va ett tag sen vi sågs. Håller mina tummar för dom att de snart går vägen igen.. skulle va så kul!

Lite senare kommer lite bilder från gårdagen! HÅll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

jag tycker också det är trist att aldrig få kommentarer

2009-09-01 @ 19:40:26
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

har full sjå å hinna läsa allt :-P Men blir lite kommentarer iaf!

2009-09-02 @ 21:08:21
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0