Sol!

Solen skiner frånklarblå himmel även idag! Underbart! Kallt idag också dock.. 3 grader nu ungefär..

Elliot vaknade till vid 4 (!!) så jag va in och la honom ner och gick ut och han somnade nog på en gång tror jag. Han va nog inte helt vaken överhuvudtaget. Sen i morse när han kom upp vid halv 8 så hade han ju ena armen genom halsen på jamasen igen! Så kasnke va de därför han vakande inatt? De vet ju itne jag.. jag spatserade ju in i mörkret där och såg ingenting :D aja!

Idag är Elliot hemma från dagis för vi ska ner på stan och äta lunch med mamma Maria o Amanda. Kasnke att vi skulle åka ner lite tidigare med mamma Marie , Vira o Nea. Vi får se vad dom bestämde sig för!

Jag funderar på om jag ska lägga i åkpåsen i vagnen eller inte! haha vilka bekymmer man har!


Ja just, min läkare ringde nu på morgonen.. Jag fick två veckor till sjukskrivning och så skulle jag gå och lämna ett till jävla blodprov.. :P Jag gillar ju itne de! Aja.. mina järndepåer är typ obefintliga sa han och då kan man inte producera röda blodkroppar (?) och de kan påverka min smärtor i fogarna..(?) aja.. lika bra att vara snäll och göra som Doktor Ruuuune säger! Ska dock inhandla Emla-plåster! Ett måste!

Nu ska jag fixa till mig och barnet så får vi se när vi beger oss..

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Teres

hua för blodprov - men, e ju tyvärr ett ont måste ibland :-(

2009-10-01 @ 18:36:46
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0