Påminnelse till mig själv och kanske till andra?

Klockan 20 på kanal 5! -->

ÅTTLINGMAMMANS OTROLIGA LIV


"Dokumentär från 2009. Nadya skapade en folkstorm världen över när det blev känt att hon låtit sig insemineras med sex ägg. Två ägg delade sig och resulterade i tvillingar. Detta gjorde hon trots att hon redan hade sex barn från tidigare IVF behandlingar och dessutom var ensamstående och levde på socialbidrag. Debatten som följde hennes förlossning kretsade kring läkarnas ansvar vid insemination samt Nadyas förmåga att ta hand om sina fjorton barn. Möt henne i kvällens exklusiva dokumentär och hör henne berätta om varför hon valt att skaffa så många barn och hur hennes nya liv ser ut idag."

Kommentarer
Postat av: Sandrah

oj shit det måste jag se

2009-09-01 @ 19:34:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0