Oreda?? VADÅ??

Oh snälla nån! Säg att de INTE är bara här hos oss de ser ut så här efter en dag med våran ettåring!
HUR kan en ettåring stöka till och plocka fram så in i norden??
OCh de är ju verkligen INGEN idé att plocka undan när ettåringen är med, för då blir reultatet bara värre!
Då river ettåringen ÄNNU mer!

SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP, är vi onormala??


Ps. Det är inte jag som är jag som inte har skrivit brevet.. ds.


Ettåringens rum..


Fina hallen... med stövlar,skor, leksaker, böcker, ryggsäck..


Köket.. Ja man kan tro att de är gansla fritt från saker.. Men nä..
På bilden kan man se MINST en STOR bil och en liten bil...


Vardagsrummet... Ja, säg vad som INTE ligger på golvet..
(observera de lilla kattmonstret som smyger fram när ettåringen har lagt sig..)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker det ser snyggt ut om man jämför med vad en 1 åring o en 2 1/2 åring kan åstadkomma tillsammans ;-)

2009-10-01 @ 08:31:28
Postat av: Sandrah

Det där kallar jag nog städat faktiskt

2009-10-01 @ 09:10:26
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Linnea

Skönt att de inte bara ser ut sådär hos oss när moa vart i farten ;)

2009-10-01 @ 12:05:39
Postat av: Teres

tycker inte heller det e så jätteoreda!!!



Å ajaj å kliva på konstiga leksaker som ligger å halka på bilar =/

2009-10-01 @ 18:32:19
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: frida - mamma till vincent <3

hha så ser det ut härmed, men jag passar på att plocka undan när vincent sover :P

2009-10-02 @ 16:55:11
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0