Namn

Det dök upp ett namn i skallen på mig nyss när jag satt här och jag sa de till henke och de va tydligen en av dom bättre jag lyckas skrapa fram.. :P Henke va nästan redo att ta i hand på namnet, men inte jag.. haha!
Ett tjejnamn kom jag på... Nelli. Ja bara så där.. Inte med Y och Henke tyckte utan E. Och jag kan faktiskt hålla med.. Varför ha en massa onödiga bokstäver.. ;)

Idag hämtade jag Elliot en timme tidigare på dagis och så åkte vi ner på stan. Mötte upp mormor och sen gick vi runt lite, och sen shoppade mormor 4 pocketböcker för 3, som jag fick vara med och bestämma lite. Sen fick jag med böckerna hem.. ;) HOn hade en massa böcker hemma som hon inte läst färdigt ännu, och dessutom har jag nog tre här hemma som hon ska ha.. Så hon köpte bokar som jag läser först.. ;D
Sen hittade jag en present till "lilla" Vira! Som fyller hela tre bast på söndag!

I morgon ska vi nog åka till farmor och som de lät skulle vi höstgrilla lite! Vem säger inte ja till lite grillat! Namnam! :D

Nu ska jag ta mormors böcker och gå och lägga mig o läsa en av dom!

Natti natti!


ps.. Skulel lägga ut lite bilder på Elliot.. Men dom ligger kvar i kameran.. så jag lovar er lite bilder om nån-några dagar.. ;) ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nelli är fint :)

2009-09-26 @ 08:56:23
Postat av: Sandrah

Fint namn, men jag förknippar det lite med hundar för jag vet MÅNGA hundar som heter det ;D

2009-09-26 @ 14:37:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0