Min töttmössa

Elliot har i flera veckor sovit till 07.12 på morgonen.. ;) haha ja de är väldigt ofta han prickar in just TOLV minuter över.. Men ibland sover han lite längre och i förrförrgår vaknade jag av henke lägger sin arm om mig och så säger han: Om 35 minuter ska vi åka! Ah va fan! ungen sover ju! Blev upp och röja så han vaknade , äta frulle fort och klä på och cykla med pappan till dagis.. Den dagen skulel han börja halv nio på dagis och han sov till kvart i 8! I förrgår skulle han lämnas nio, jag vaknar till tio över 8 och inser att de blir samma visa den dagen! haha.. Men skönt att han sover såklart.. fast de blir lite stressigt. :) Han sover hela natten från 18.30 till mellan 7 o 8 nångång.. och mamman är ändå trött.. :P

Aja, snart ska jag hämta hem Elliot i regnet och så får vi se vad vi hittar på, på eftermiddan.. Jag hade täntke försöka plocka lite, men vi får se vad ungen säger om de. :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

skönt när de sover sådär =)

2009-09-04 @ 17:39:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0