Hunger?

Idag har Elliot varit hos sin farmor på em, och nu är han hemkommen, äten och stoppad i säng. Han va trötter idag.

Jag har iadag inte lyft ett inger.. inte mycket iallfall..

Skulle precis ställa mig och vika tvätten när jag blir alles skakig och yrslig och varm.. Blodtrycksfall (eller vad de nu heter?).. Blir tokig! Nu när jag rä gravid känner jag mej ALDRIG hungrig och kan inte äta så mycket alls åt gången.. men jag har vant mig vid det och lärt mig att äta små portioner oftare istället..
men ibland somn just nu, glömmer även jag.. Och jag känner mig ALDIRG hungrig utan märker av när blodtrycksfallet kommer! Så läskigt tycker jag! Fy! Jag skakar ju.. Men nu är rostisarna i rosten! Ooo nu ploppade dom upp! ut ut o fixa macka! återkommer sen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Shit när jag är gravid är jag hungrig HELA TIDEN och äter som en elefant!!

2009-09-09 @ 20:44:08
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0