Helgen

Ja i fredags em åkte pappan o Elliot till stugan med farmor o Knorre o Challehund. Och jag har alltså varit "ensam" sen dess. Och redan senare på fredag em så blev jag rastlös! Visste inte alls vad jag skulle göra!
Jaja, jag klarade av kvällen och halv tio gick jag till sängs med min bok.. LÄste till över ttolv! Jag trodde inte klockan va så mycket när jag väl kollade på klockan.. ;)

LÖrdag åkte jag med mamma hemifrån vid nio. Vi åkte på folkrace och va borta hela dagen, sen bara hem och duscha och fixa sig för att åka vidare på 30-årskalas! Jag hade så kul (nykter såkalrt) och skrattade gott med och åt folket! :D Det var en jättetrevlig tillställining! TACK för en trevlig kväll Teres!! OCh GRATTIS ännu en gång!
Jag fick dock skjuts av mamma hem redan vid tio, men de räckte för mig och mina fogar.. Va rätt sliten när jag kom hem.

Idag har jag som sagt bara haft slappodag. Morsan kom vid 13 och vi såg "Män som hatar kvinnor". En BRA film, men inte nödvändigtvis den bästa på väldigt länge.

Nu har jag käkat lite kex och ost och kikar nu på One Tree Hill.. En serie jag följde slaviskt för länge sen.. Nu har jag inte sett på länge men mamma påminde mig att de börjar nya avsnitt idag... Så jag måste ju tjuvkika lite!
Sen blir de ju TOP MODEL! :D Me like! Men de är en himla dum dag och tid tycker jag.. Söndagar klockan 19 är som lagt för att glömmas bort...

Kommentarer
Postat av: Mommen

Filmen var bra..men inte bäst!:D

2009-09-14 @ 18:52:20

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0